Płatność za zamówiony produkt:

 

W przypadku zamówienia dowolnego produktu, systemu rolet lub akcesorii do wszystkich rolet preferujemy płatność gotówką / kartą płatniczą w naszej siedzibie firmy. W cenę wliczymy ew. koszt dostawy, wartość produktów i wystawimy odpowiedni dokument sprzedaży. Jeśli zamówienie dotyczyć będzie produktów, które musimy zakupić od innych producentów jest możliwość opłacenia stosownej zaliczki na poczet zamówienia. Zamówiony towar na odległość jesteśmy w stanie wysłać do Państwa spedytorem z płatnością za pobraniem lub z wcześniejszą przedpłatą na konto firmowe. Wystawiamy faktury dla firm lub paragony do gwarancji dla osób fizycznych. 

 

Płatność za usługi ESO Rolety:

 

Korzystając z naszych usług wykonywanych bezpośrednio u klienta (pomiary, montaż, konserwacja, serwis pogwarancyjny) płatność odbywa się po zakończeniu prac na miejscu. W momencie planowania usługi np. montażu nasza firma nie jest w stanie określić z góry wszystkich kosztów związanych z usługą. W związku z tym wszystkie płatności mogą być w całości regulowane po ukończeniu usługi u klienta. Jeśli usługa przy większych inwestycjach (np. montaż osłon w całym budynku biurowym) przekroczy czas od dwóch do kilku dni, możemy pobierać zaliczki na zakup niespodziewanych / brakujących / niezbędnych dodatków do prawidłowego zakończenia usługi. Po zakończeniu prac ustalamy z obiorcą usługi czas płatności i kwestię dokumentu fiskalnego (faktura, rachunek, paragon). 

 

 

Na wszelkie pytania odpowiemy drogą elektroniczną:

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prowadzenia korespondencji elektronicznej jak i telefonicznej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883). Nasza firma wykorzystuje dane wyłącznie do kontaktu, sporządzenia faktur i gwarancji imiennych. 

Ilość odwiedzin strony [7412] Odwiedzin dziś [74]