Płatność za zamówiony produkt:
W przypadku zamówienia dowolnego produktu, systemu rolet lub akcesorii do wszystkich rolet preferujemy płatność gotówką / kartą płatniczą w naszej siedzibie firmy. W cenę wliczymy ew. koszt dostawy, wartość produktów i wystawimy odpowiedni dokument sprzedaży. Jeśli zamówienie dotyczyć będzie produktów, które musimy zakupić od innych producentów jest możliwość opłacenia stosownej zaliczki na poczet zamówienia. Zamówiony towar na odległość jesteśmy w stanie wysłać do Państwa spedytorem z płatnością za pobraniem lub z wcześniejszą przedpłatą na konto firmowe. Wystawiamy faktury dla firm lub paragony do gwarancji dla osób fizycznych.
Płatność za usługi ESO Rolety:
Korzystając z naszych usług wykonywanych bezpośrednio u klienta (pomiary, montaż, konserwacja, serwis pogwarancyjny) płatność odbywa się po zakończeniu prac na miejscu. W momencie planowania usługi np. montażu nasza firma nie jest w stanie określić z góry wszystkich kosztów związanych z usługą. W związku z tym wszystkie płatności mogą być w całości regulowane po ukończeniu usługi u klienta. Jeśli usługa przy większych inwestycjach (np. montaż osłon w całym budynku biurowym) przekroczy czas od dwóch do kilku dni, możemy pobierać zaliczki na zakup niespodziewanych / brakujących / niezbędnych dodatków do prawidłowego zakończenia usługi. Po zakończeniu prac ustalamy z obiorcą usługi czas płatności i kwestię dokumentu fiskalnego (faktura, rachunek, paragon).